Reklamacje
Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: biuro@irca.pl, lub w formie pisemnej na adres International Risk & Corporate Advisory (IRCA) Sp. z o.o. Aleja 3 Maja 12, piętro V, 00-391 Warszawa.
Informujemy, że zgodnie z treścią art. 16 ust. 1 Ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, IRCA udziela odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, IRCA:
– wyjaśni przyczynę opóźnienia
– wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy
– określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Nierozpatrzenie reklamacji w wyznaczonym ustawowo lub przedłużonym terminie będzie równoznaczne z rozpatrzeniem reklamacji zgodnie z wolą Klienta
Odpowiedź na reklamację IRCA przekazuje Klientowi w formie papierowej, lub na innym trwałym nośniku.
Informujemy także o możliwości złożenia skargi, jak również o możliwości rozstrzygnięcia sporu w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między Klientem a podmiotem rynku finansowego, prowadzonego przez Rzecznika Finansowego (www.rf.gov.pl) albo postępowania Dodatkowo Klient ma możliwość skorzystania z instytucji mediacji lub sądu polubownego działającego przy Komisji Nadzoru Finansowego.
Ponadto, Klient jest uprawniony do dochodzenia roszczeń przeciwko IRCA na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami Kodeksu cywilnego.